Autori



Ruffian

Serban

Din prea mult timp liber

Etichete: ,

Ce sa fac, ce sa fac? Hai ca mai creez un blog mltan100.blogspot.com, dar de data asta nu singur, ci cu un coleg.

Toate bune si frumoase pana cand tema default de la Blogger era prea "Default", asa ca, hai s-o schimbam. Am gasit pe Gogo o tema frumusica, dar complexa numita FalknerPress. Am setat-o in blog si am inceput modificarile. Normal mltan100.blogspot.com am intampinat rezistenta. Ba nu mergea bara de widget-uri klumea, ba in partea de jos erai niste prostioare etc. Intr-un final am reusit sa aducem blogul la o forma cat de cat ok.

Ce sa mai facem acum? Pai....hai sa luam un domeniu, ca sa nu mai fim pe domeniul lu' Gogo. Zis si facut, dar cum un ghinion nu vine nici odata singur, la trecerea dintr-un domeniu in altul s-a stricat si aspectul. Am zis Bravo!, avem domeniu nou dar blogul arata cum ca un (stiti voi, ceva urat mirositor). Ce e de facut? Nu s-au propagat dns-urile? E din cauza temei?

Raspuns afirmativ: Da, a fost din cauza temei, se modifica o linie in codul sursa atunci cand se facea transferul intre domenii facand astfel ca rezumatele posturilor sa fie imbinare una-ntralta. Dupa modificarea acelei linii, acum totul e perfect si o sa incepem sa ne scriem "gandurile" si acolo.

Pana una alta acesta este linkul: http://www.czteam.org/ si asa arata blogul









0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ads